KemPa kaatui komiasti

15.6.2015

Viime torstaina TePsin nollaykköset kohtasivat KemPan kotikentällään. Oranssit aloittivat maali-iloittelun pelin kolmannella minuutilla. Antti Mäki-Ison antama kulmapotku kimpoili kempalaisista omaan maaliin. Kymmenen minuuttia tästä maalitykki Johannes Rytkönen teki 2-0 maalin, johon syötön antoi KemPan maalivahti. Kempalaiset kavensivat tilanteen 2-1 17. minuutilla. Oranssien kolmas maali oli komeaa katseltavaa. Ensin toppari Tuuli Alamikkotervo katkaisee vastustajan hyökkäyksen  ja syöttää pallon huippupelin pelanneelle Olli Palokankaalle, joka pelaa lelun nopeasti reunaan Iida Mäki-Isolle, joka syöttää pelivälineen puolustuslinjan selän taakse Johannekselle, joka pistää pallon varmasti maaliin.

Toisen puoliajan alussa kempalaiset tulevat taas maalin päähän ja hallitsevat jopa peliä, kunnes tehokaksiko Johannes ja Olli katkaisevat Kempan "selkärangan". Ensin Olli puijaa maalivahdin kahveille ja pistää tyhjiin. Syötön läpiajoon antoi Johannes. Seuraavaksi Johannes tekee maalin Ollin oivasta pystysyötöstä. 6-2 maalin tekee Olli, Antin antamasta kulmasta. Sitten on taas Johanneksen vuoro heilutella maaliverkkoja Iidan syötöstä. Oranssien  viimeisen maalin viimeistelee Iida takanurkkaan maalinedushässäkän päätteeksi. Ottelun loppuhetkillä kempalaiset kaunistelevat loppulukemiksi 8-3.

Ottelu oli loppulukemista huolimatta varsin tasainen ja varmasti yleisöön menevä. Pelissä oli paljon hyviä kaksintaisteluja ja upeita maaleja. Oranssien parempi viimeistelytaito ratkaisi pelin. Tätä huippuviihdettä on tarjolla seuraavaksi torstaina 18.6. klo 19.30 keskusurheilukentällä, kun vastaan asettuu KePS. Tervetuloa kannustamaan oranssit voittoon !

Kokoonpano: Vili-Veikka Rytkönen mv,Veera Isometsä, Inka Palokangas, Tuuli Alamikkotervo, Salla Alaollitervo, Elli Hedman, Jenna Liikanen, Olli Palokangas, Iida Mäki-Iso, Johannes Rytkönen, Antti Mäki-Iso, Jarno Ollitervo ja Akseli Lehtinen

11.6. TePS - KemPa  8 - 3 (3-1)

3. 1-0 oma

13. 2-0 Johannes